15 Φεβρουαρίου 2023
Τον επίλογο της συµµετοχής αποτελεί η έκθεση απολογισµού, η οποία συντάσσεται από τον ∆ιευθυντή του σταντ εντός οκτώ ηµερών από τη λήξη της έκθεσης και ολοκληρώνεται µέσα σε έξι µήνες µε τα συµπληρωµατικά στοιχεία που θα προκύψουν από την πορεία των επαφών που πραγµατοποιήθηκαν και την αξιολόγηση των πληροφοριών που συγκεντρώθηκαν.
Η έκθεση απολογισµού, πρέπει να αναφέρεται σε όλα τα στάδια και τις φάσεις της οργάνωσης, να µην εξαντλείται στην άσκηση στείρας και ατεκµηρίωτης κριτικής, αλλά να περιλαµβάνει δηµιουργικές προτάσεις χρήσιµες για την επόµενη συµµετοχή.
Χρυσοί κανόνες
1. Μην ενθουσιάζεστε από µια τυχαία επιτυχία, αλλά και µην απογοητεύεστε από την αποτυχία. Αναζητήστε τις αιτίες.
2. Μην υποτιµάτε τη δυνατότητα που σας δίνει η Έκθεση για συγκέντρωση πληροφοριών. Οι επισκέπτες δεν είναι µόνο δέκτες, αλλά και ποµποί αξιόλογων πληροφοριών της αγοράς.
3. Μην κρίνετε την επιτυχία ή την αποτυχία σας από την πρώτη συµµετοχή. Χρειάζονται τουλάχιστον τρεις συνεχείς παρουσίες για να εµφανιστούν χειροπιαστά αποτελέσµατα.
4. Κρίνετε το αποτέλεσµα της συµµετοχής σας από τη σύγκριση των επιµέρους στόχων σας µε το αποτέλεσµα που επιτεύχθηκε για κάθε ένα χωριστά ανάλογα µε το ειδικό του βάρος.
Aπό το βιβλίο «Εμπορικές Εκθέσεις, ο δρόμος για την επιτυχία» Εκδόσεις ΣXHMA & XPΩMA.
Ο κ. Κριτσωτάκις είναι Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Επίσης, είναι πρώην Διευθυντής στο Ινστιτούτο Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο.