UFI: Δεν υπάρχει σημαντική μετακίνηση εκθετών και επισκεπτών από τα live events

UFI: Δεν υπάρχει σημαντική μετακίνηση εκθετών και επισκεπτών από τα live events

Η παγκόσμια ένωση εκθετών, UFI, με την υποστήριξη της SISO, την ένωση ανεξάρτητων διοργανωτών, προχώρησε σε διεθνή έρευνα για τη βιομηχανία των event, με τη συνεργασία της εταιρείας ερευνών Explori και δημοσίευσε το 1ο μέρος των αποτελεσμάτων της.

Τα ευρήματα της μελέτης, βασισμένα σε περισσότερες από 9.000 απαντήσεις από 30 χώρες, δείχνουν ότι οι επισκέπτες της έκθεσης και οι εκθέτες προτιμούν συντριπτικά τις ζωντανές εκδηλώσεις και ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις μείζονος μετατόπισης από πρόσωπο με πρόσωπο. Παρόλο που η προβλεπόμενη συχνότητα συμμετοχής έχει μειωθεί και για τις δύο ομάδες, αυτό συμβαίνει μόνο οριακά για τους εκθέτες, γεγονός που υποδηλώνει μια σαφή επιθυμία μεταξύ των εκθεσιακών εταιρειών να επιστρέψουν στους επιτόπιους ορόφους.
Τα ευρήματα της μελέτης, βασισμένα σε περισσότερες από 9.000 απαντήσεις από 30 χώρες, δείχνουν ότι οι επισκέπτες της έκθεσης και οι εκθέτες προτιμούν συντριπτικά τις ζωντανές εκδηλώσεις και ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις μείζονος μετατόπισης από πρόσωπο με πρόσωπο. Παρόλο που η προβλεπόμενη συχνότητα συμμετοχής έχει μειωθεί και για τις δύο ομάδες, αυτό συμβαίνει μόνο οριακά για τους εκθέτες, γεγονός που υποδηλώνει μια σαφή επιθυμία μεταξύ των εκθεσιακών εταιρειών να επιστρέψουν στους επιτόπιους ορόφους.Τα ευρήματα της έρευνας "Global Recovery Insights 2020", που βασίστηκαν σε περισσότερες από 9.000 απαντήσεις συμμετεχόντων από 30 χώρες, δείχνουν ότι οι επισκέπτες των εκθέσεων και οι εκθέτες προτιμούν σε συντριπτικό ποσοστό τα event με φυσική παρουσία και ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις σημαντικής μετατόπισης σε εναλλακτικές εκδηλώσεις.

Παρόλο που η προβλεπόμενη συχνότητα συμμετοχής έχει μειωθεί και για τις δύο ομάδες, αυτό συμβαίνει μόνο οριακά για τους εκθέτες, γεγονός που υποδηλώνει μια σαφή επιθυμία μεταξύ των εκθεσιακών εταιρειών να επιστρέψουν στα ζωντανά events.

Οι κοινωνικές προεκτάσεις των εκδηλώσεων παραμένουν κρίσιμοι παράγοντες έλξης και για τις δύο ομάδες, εκθετών και επισκεπτών, οι οποίες βασίζονται σε ζωντανές εκδηλώσεις για τη δημιουργία συνδέσεων εντός των κοινοτήτων τους. Οι συμμετέχοντες στη μελέτη, παγκοσμίως, πιστεύουν ότι αυτή η πτυχή των εκδηλώσεων δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί αποτελεσματικά από ψηφιακά γεγονότα.

Υπάρχουν ενδείξεις ότι οι προϋπολογισμοί θα αποκατασταθούν επίσης γρήγορα, με το 53% των εκθετών να περιμένουν ότι οι επενδύσεις τους θα επιστρέψουν σε επίπεδα πριν από το COVID-19 μέσα 12 μήνες, ενώ το 28% αναφέρει ότι οι επενδύσεις τους θα επιστρέψουν μόλις ξεκινήσουν οι εκθέσεις.

Μπορείτε να δείτε την πλήρη ανακοίνωση (στα αγγλικά) εδώ

Μοιραστείτε το άρθρο

Οδηγός Αγοράς

Πιο πρόσφατα


Εκτύπωση   Email