6 Δεκεμβρίου 2021
Έρευνα της ομάδας εργασίας UFI Industry Partners μεταξύ περίπου 190 εταιρειών, αποκαλύπτει πως υπάρχει αυξημένη ζήτηση για ψηφιακές υπηρεσίες μεταξύ όσων διοργανώνουν εκδηλώσεις.
Αυτό είναι ένα από τα βασικά ευρήματα της δεύτερης έκδοσης του Industry Partners Benchmark Survey, που έδωσε στη δημοσιότητα η UFI, η παγκόσμια ένωση του εκθεσιακού κλάδου.
Η έρευνα αξιολογεί τις σχέσεις μεταξύ των εταίρων/προμηθευτών του κλάδου και των διοργανωτών/χώρων διεξαγωγής εκθέσεων. Προσδιορίζει επίσης τομείς προς βελτίωση όσον αφορά στη συνεργασία. Από τις περίπου 190 εταιρείες που συνεισέφεραν στο έργο, η πλειοψηφία τους είναι από την Ευρώπη και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
Στην έρευνα καταδεικνύεται ότι η ζήτηση για υπηρεσίες που μπορούν να θεωρηθούν ως υποχρεωτικές για τη διεξαγωγή μιας εκδήλωσης παρουσίασε σταθερή μείωση της ζήτησης. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η κατασκευή περιπτέρων παραμένει η πιο σταθερή υπηρεσία, μαζί με το προσωπικό και την ασφάλεια.
Επίσης, η έρευνα δείχνει ξεκάθαρα ότι η ζήτηση για περισσότερη καινοτομία από τους παρόχους υπηρεσιών παραμένει υψηλή και οι πάροχοι υπηρεσιών μάρκετινγκ και επικοινωνιών θεωρούνται οι πιο καινοτόμοι.
Παρά τα συνολικά θετικά σχόλια, η έρευνα υπογραμμίζει ότι η αύξηση της ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ των παρόχων υπηρεσιών και των συνεργατών του κλάδου θα μπορούσε να είναι επωφελής, αν και αυτή η τάση έχει μειωθεί σε σημαντικό βαθμό τον τελευταίο χρόνο.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα ευρήματα της έρευνας εδώ.