Αναζήτηση

Image

Οι τέσσερεις φάσεις οργάνωσης της συμμετοχής - Γιάννης Κριτσωτάκις

Οι τέσσερεις φάσεις οργάνωσης της συμμετοχής - Γιάννης Κριτσωτάκις

22 Φεβρουαρίου 2023

Η συµµετοχή σας στις εκθέσεις εµπίπτει στις επιθετικού χαρακτήρα επιχειρηµατικές πρωτοβουλίες και υπόσχεται χειροπιαστά αποτελέσµατα µόνον εφόσον οι λόγοι που την υπαγόρευσαν, εναρµονίζονται πλήρως µε τους στόχους του µάρκετινγκ.

Η οργάνωση κάθε συµµετοχής που ολοκληρώνεται σε τέσσερις φάσεις, περιλαµβάνει µια σειρά από αλληλοεξαρτώµενες ενέργειες.

Από τις φάσεις αυτές, επιτελικό χαρακτήρα έχει η πρώτη, δηλ. της Απόφασης κατά την οποία:

εξετάζεται ο βαθµός σύνδεσης των στόχων του µάρκετινγκ µε τους στόχους του µείγµατος επικοινωνίας της επιχείρησης.

γίνεται σύνδεση των στόχων της συµµετοχής µε τους στόχους του µάρκετινγκ, τον τόπο οργάνωσης και τις οµάδες-στόχους των επισκεπτών της Έκθεσης.

 ✓ αξιολογούνται οι εκθέσεις και επιλέγονται αυτές των οποίων η διάσταση (αγορά/επισκέπτες) ανταποκρίνεται πλήρως στους στόχους της συµµετοχής και

καταρτίζεται ο προϋπολογισµός σε συσχετισµό πάντοτε µε τους εκθέτες/ανταγωνιστές, τις οικονοµικές δυνατότητες της επιχείρησης και τους στόχους της συµµετοχής.

Η δεύτερη φάση καλύπτει την Προετοιµασία µε πρώτες ενέργειες τον ορισµό του προσωπικού και την κατάρτιση του χρονοδιαγράµµατος δράσης. Ακολουθεί η διαδικασία οργάνωσης, η οποία «εν τεχνική έννοια» περιλαµβάνει µια σειρά από διαπλεκόµενες δράσεις που αρχίζουν από την επικοινωνία µε τον οργανωτή, την προετοιµασία του σταντ και των εκθεµάτων και φτάνουν στον περιοδικό έλεγχο της πορείας οργάνωσης.

Η τρίτη φάση της Λειτουργίας συµπίπτει µε τα εγκαίνια της Έκθεσης και διαρκεί όσο και αυτή. Στη φάση αυτή γίνεται η υλοποίηση των στόχων συµµετοχής µε κορυφαίους την προβολή της εταιρικής ταυτότητας του εκθέτη, την συγκέντρωση πληροφοριών µάρκετινγκ και τη προώθηση των συµφερόντων της επιχείρησης.

Η τέταρτη και τελευταία φάση του Αποτελέσµατος αρχίζει την εποµένη της λήξης της Έκθεσης και είναι αφιερωµένη στην επιµέλεια των επαφών µε τους επισκέπτες του στάντ, τον έλεγχο του αποτελέσµατος και την έκθεση απολογισµού.

Aπό το βιβλίο «Εμπορικές Εκθέσεις, ο δρόμος για την επιτυχία» Εκδόσεις ΣXHMA & XPΩMA.

Ο κ. Κριτσωτάκις είναι Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Επίσης, είναι πρώην Διευθυντής στο Ινστιτούτο Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο.

Μοιραστείτε το άρθρο

Image
Image

Οδηγός Αγοράς

Πιο πρόσφατα

Image

Εκτύπωση   Email

Επιλεγμένα

Image

Ειδησιογραφικό Portal & οδηγός αγοράς για τον κλάδο
των εμπορικών εκθέσεων, των εμπορικών συνεδρίων
και των σχετικών με τα παραπάνω υπηρεσιών.

Για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία
μη διστάσετε μα επικοινωνήσετε μαζί μας
στα παρακάτω στοιχεία:
+30 210 9245577 ή info@verticom.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε
όλα τα τελευταία νέα κάθε εβδομάδα στο email σας!

Image

Νέα

Οδηγός αγοράς

Εγγραφείτε στο newsletter. Όλα τα νέα κάθε εβδομάδα στο email σας!