Αναζήτηση

Image

Μαθήματα Εκθεσιακής Ιστορίας - Μέρος 21

Μαθήματα Εκθεσιακής Ιστορίας - Μέρος 21

27 Οκτωβρίου 2021

Ήδη βρισκόμαστε στην χειμερινή σεζόν και όσες εκθέσεις έχουν προγραμματιστεί και αποφασιστεί να πραγματοποιηθούν είναι ήδη μπροστά μας. Γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε μια έκθεση μπορεί χρόνια να προγραμματίζεται, να προετοιμάζεται, να σχεδιάζεται, αλλά αρκούν λίγες μέρες και κάποια απροσδόκητα γεγονότα για να ακυρωθεί, και το χειρότερο... να ματαιωθεί. Περνούν μεγάλο ‘’λούκι’’ οι οργανωτές, αυτοί κυρίως, γιατί σε εκείνους έχει πέσει ο κλήρος να βγάλουν τον κλάδο από το τέλμα των τελευταίων δύο χρόνων και να οδηγήσουν τις εκθέσεις και την εκθεσιακή βιομηχανία στο πραγματικό της ύψος, μια και αυτός ο κλάδος είναι κατ΄εξοχήν αναπτυξιακός και θα έπρεπε να τυγχάνει της προστασίας και της αμέριστης βοήθειας της πολιτείας, κάτι που δυστυχώς δεν επιβεβαιώνεται στην πράξη.

Γιατί μπορούμε εύκολα να απαριθμήσουμε άπειρα οφέλη στην οικονομία και στην κοινωνία από την εκθεσιακή δραστηριότητα. Για παράδειγμα, οι εκθέσεις φέρνουν κοντά τους επαγγελματίες από όλο το φάσμα της οικονομίας. Φέρνουν σε επαφή τον εκθέτη παραγωγό ή πάροχο υπηρεσιών με το αγοραστικό κοινό. Ενισχύουν την χονδρική, όσο και τη λιανική πώληση και ανοίγουν τον δρόμο για τις επιχειρήσεις να σχεδιάσουν το επαγγελματικό τους μέλλον βάσει επιλογών που γίνονται ακόμα και μέσα στις εκθέσεις.

Σε πολλές περιπτώσεις γίνονται το εφαλτήριο για να ανοιχτεί μια επιχείρηση στις εξαγωγές που πάντα είναι ένα σκαλοπάτι εξέλιξης και μείωσης των κινδύνων από τους κλυδωνισμούς στην εγχώρια αγορά. Πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν επίσης να παρουσιάσουν ένα καινούριο προϊόν τους σε μια σχετική έκθεση οπότε η έκθεση γίνεται έτσι ένα εργαλείο διαφημιστικής προβολής που συνδυάζει και  την άμεση επαφή με το προϊόν.

Και ας μην ξεχνάμε βέβαια και τον μεγάλο κύκλο κινητοποίησης μεγάλου μέρους της παραγωγικής διαδικασίας, στην οποία μετέχουν οι κατασκευαστές περιπτέρων, τα συναφή εκθεσιακά επαγγέλματα, οι προμηθευτές των πρώτων υλών αλλά και τόσες εταιρίες εκθεσιακών παροχών που κι αυτές βρίσκονται μέσα σε αυτόν τον μεγάλο κύκλο της εκθεσιακής βιομηχανίας.

Θα μπορούσε να μιλάει κανείς για ώρες για τα οφέλη των εκθέσεων και είναι όντως απορίας άξιον πώς ο κλάδος δεν τυγχάνει της προσοχής και της προστασίας που του αξίζει…

Εγώ από τη μεριά μου παραμένω στην ουρά των ραντεβού με τους ανθρώπους των εκθέσεων για τις επόμενες μας εκθεσιακές ιστορίες πού είναι επί του πιεστηρίου…

Και για να μην ξεχνάω και την μεγάλη μου αγάπη, την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του μετρό στο Σύνταγμα. Ένα ακόμα ευχάριστο γεγονός έσκασε στον εκθεσιακό ουρανό.

Άρχισαν οι κληρώσεις διάθεσης του χώρου για εκθεσιακές εκδηλώσεις! Θα σταματήσουμε δηλαδή να βλέπουμε στο Σύναγμα ουρές για ράπιντ τεστ και θα βλέπουμε ουρές για είσοδο στις εκθέσεις του μετρό. Θα μου πείτε σημαίνει κάτι αυτό; Είναι ένα σημάδι ότι βγαίνουμε από το σκοτεινό τούνελ της εκθεσιακής χειμερίας νάρκης; Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ένα καλό σημάδι, ένα καλό νέο. Μπορεί τα πρωτόκολλα να είναι αυστηρά, αλλά δεν παύει αυτή να είναι μια εξέλιξη της επανεκκίνησης. Από τα μικρά στα μεγάλα… γιατί ας μην ξεχνάμε, ότι πολλά στην επαγγελματική ζωή είναι και θέματα ψυχολογίας.

Καλή συνέχεια επομένως  στον εκθεσιακό μας χειμώνα!

Δημήτρης Θεολογίτης

Μοιραστείτε το άρθρο

Οδηγός Αγοράς

Πιο πρόσφατα

Image
Image

Εκτύπωση   Email

Επιλεγμένα

Image

Ειδησιογραφικό Portal & οδηγός αγοράς για τον κλάδο
των εμπορικών εκθέσεων, των εμπορικών συνεδρίων
και των σχετικών με τα παραπάνω υπηρεσιών.

Για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία
μη διστάσετε μα επικοινωνήσετε μαζί μας
στα παρακάτω στοιχεία:
+30 210 9245577 ή info@verticom.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε
όλα τα τελευταία νέα κάθε εβδομάδα στο email σας!

Image

Νέα

Οδηγός αγοράς

Εγγραφείτε στο newsletter. Όλα τα νέα κάθε εβδομάδα στο email σας!