Αναζήτηση

Image

Αξιολόγηση της συμμετοχής σας στην έκθεση - Γιάννης Κριτσωτάκις

Αξιολόγηση της συμμετοχής σας στην έκθεση - Γιάννης Κριτσωτάκις

8 Φεβρουαρίου 2023

Ένας δείκτης που συχνά χρησιµοποιείται από τους Εκθέτες είναι η σχέση που προκύπτει από:

Σύνολο αξίας παραγγελιών που πραγµατοποιήθηκαν - Σύνολο κόστους συµµετοχής

που πρακτικά σηµαίνει ότι για κάθε Ευρώ που επενδύθηκε προέκυψαν πωλήσεις … Ευρώ.

Χωρίς αµφιβολία το προϊόν του δείκτη αυτού δεν στερείται αξίας µε την προϋπόθεση ότι:

α) ο κύριος στόχος της συµµετοχής ήταν οι άµεσες πωλήσεις και

β) οι πωλήσεις που πραγµατοποιήθηκαν ήταν «νέες» και όχι πωλήσεις που ήταν σε εξέλιξη και απλώς επικυρώθηκαν κατά τη λειτουργία της έκθεσης.

Στο πλαίσιο, τέλος, της συνολικής ποσοτικής αξιολόγησης της συµµετοχής, στις Εκθέσεις γενικά, χρήσιµη είναι η διαχρονική σύγκριση στη βάση του δείκτη:

Ετήσιος κύκλος εργασιών - Ετήσια δαπάνη για συµµετοχή σε Εκθέσεις

Σε βάθος χρόνου το προϊόν του παραπάνω δείκτη αποδεικνύει την αποτελεσµατικότητα χρησιµοποίησης των εκθέσεων ως µέσο προώθησης των επιχειρηµατικών συµφερόντων της επιχείρησης.

Η ΚΛΙΜΑΚΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΠΑΦΩΝ δεν είναι αρκετή για πλήρη και ολοκληρωµένη εκτίµηση των αποτελεσµάτων µιας συµµετοχής, αφού περιορίζεται µόνο στο χώρο των επισκεπτών και δεν καλύπτει το σύνολο των στόχων, όπως π.χ. τα στοιχεία έρευνας αγοράς,

Τα αποτελέσµατα από συµµετοχή σε συµµετοχή δεν εξαρτώνται µόνο από την ορθότητα της οργάνωσής σας, αλλά και από την οικονοµική συγκυρία γιατί όχι και από διάφορους έσω και εξω-οικονοµικούς απρόβλεπτους παράγοντες, όπως κλιµατολογικές συνθήκες, τροµοκρατικές ενέργειες, κυβερνητική αστάθεια, αιφνίδια νοµισµατική µεταβολή κ.ά., οι οποίοι πρέπει να λαµβάνονται υπόψη.

Με βάση τα υποθετικά στοιχεία που ακολουθούν και τους δείκτες που µπορούν να εξαχθούν από αυτά, ο ∆ιευθυντής του σταντ είναι σε θέση να εξάγει µια σειρά από χρήσιµα συµπεράσµατα για την αξιολόγηση τόσο της συγκεκριµένης συµµετοχής, όσο και τον µελλοντικό προγραµµατισµό.

pinakas23

Aπό το βιβλίο «Εμπορικές Εκθέσεις, ο δρόμος για την επιτυχία» Εκδόσεις ΣXHMA & XPΩMA.

Ο κ. Κριτσωτάκις είναι Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Επίσης, είναι πρώην Διευθυντής στο Ινστιτούτο Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο.

Μοιραστείτε το άρθρο

Image
Image

Οδηγός Αγοράς

Πιο πρόσφατα

Image

Εκτύπωση   Email

Επιλεγμένα

Image

Ειδησιογραφικό Portal & οδηγός αγοράς για τον κλάδο
των εμπορικών εκθέσεων, των εμπορικών συνεδρίων
και των σχετικών με τα παραπάνω υπηρεσιών.

Για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία
μη διστάσετε μα επικοινωνήσετε μαζί μας
στα παρακάτω στοιχεία:
+30 210 9245577 ή info@verticom.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε
όλα τα τελευταία νέα κάθε εβδομάδα στο email σας!

Image

Νέα

Οδηγός αγοράς

Εγγραφείτε στο newsletter. Όλα τα νέα κάθε εβδομάδα στο email σας!