Αναζήτηση

Κλαδικά Νέα

UFI: Πέντε τάσεις της βιομηχανίας των event για το 2021

UFI: Πέντε τάσεις της βιομηχανίας των event για το 2021

O κύριος Kai Hattendorf, Managing Director & CEO της UFI, της Παγκόσμιας Ένωσης Εκθέσεων, δημοσιοποίησε τις σκέψεις και τις προβλέψεις του για την επόμενη χρονιά και για την πορεία της βιομηχανίας των event, με βάση την έρευνα αλλά και τα πρώτα πραγματικά δείγματα, από τις προσπάθειες επανεκκίνησης του κλάδου διεθνώς.

Ακολουθεί η ανοικτή επιστολή τού κ. Hattendorf.

Βρισκόμαστε σε μη ελεγχόμενη περιοχή με παγκόσμια πανδημία που διαταράσσει τις ζωές και την καθημερινότητά μας. Όμως, μετά τις επιτυχημένες δοκιμές που ανοίγουν το δρόμο για μαζικούς εμβολιασμούς, με καλύτερη γνώση σχετικά με τον COVID-19 και γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά διαθέσιμα σχήματα ελέγχων, βρίσκουμε τρόπους για να ζήσουμε και τελικά να διαχειριστούμε αυτόν τον ιό. Η ροή τού ρεύματος αλλάζει.

Καθώς προχωράμε προς το 2021, η ομάδα της UFI έχει - όπως κάθε χρόνο - συγκεντρώνει πέντε τάσεις που πιστεύουμε ότι θα οδηγήσουν την ανάπτυξη της βιομηχανίας μας τους επόμενους 12 έως 18 μήνες. Όπως πάντα, αυτά βασίζονται σε συνομιλίες και πληροφορίες από την παγκόσμια κοινότητα, καθώς και από άλλους εμπλεκόμενους.

1. Η απειλή θα εξασθενίσει
Πρώτα απ 'όλα: Θα περάσει και αυτό. Η πανδημία θα τελειώσει με την πάροδο του χρόνου, ακόμη και αν ο ιός παραμείνει. Η επιχειρηματικότητα θα επιστρέψει και η ζωή θα επιστρέψει σε περισσότερη κανονικότητα. Οι αγορές και οι χώροι συνάντησης που χτίζουμε και λειτουργούμε ως βιομηχανία θα είναι καθοριστικής σημασίας για την οικονομική ανάκαμψη και ένας αυξανόμενος αριθμός κυβερνήσεων το καταλαβαίνουν αυτό.

Σκεφτείτε την Αυστραλία με κρατική χρηματοδότηση. Σκεφτείτε τη Γερμανία που διαχωρίζει τις εμπορικές εκθέσεις από μαζικές συγκεντρώσεις και δηλώνει ότι η συμμετοχή σε ένα εμπορικό event κατατάσσεται στα απαραίτητα ταξίδια. Σκεφτείτε τη Σιγκαπούρη που διερευνεί έντονα τις ευκαιρίες για να επωφεληθεί από την επανέναρξη του τομέα των επιχειρηματικών εκδηλώσεων.

Εάν εμείς, ως βιομηχανία εκθέσεων και ως κοινότητα των μεγαλύτερων επιχειρηματικών εκδηλώσεων παραμείνουμε ενωμένοι, συνεχίζοντας να μιλάμε με τις αρχές και τις κυβερνήσεις με μία φωνή, θα ακολουθήσουν και άλλες κυβερνήσεις.

2. Θα ανακάμψουμε
Θα δούμε τον τομέα μας να αναπτύσσεται ξανά το 2021. Και το 2022, και το 2023, και μετά. Είναι απλώς μαθηματικά. Έχουμε χάσει περίπου το 70% των εσόδων παγκοσμίως το 2020 από έτος σε έτος. Ορισμένες αγορές θα επιστρέψουν γρήγορα, άλλες χρειάζονται περισσότερο χρόνο. Αλλά γνωρίζουμε - τόσο από την παγκόσμια έρευνά μας όσο και από την πραγματικότητα σε αγορές όπως η Κίνα - ότι οι εταιρείες είναι πρόθυμες να επιστρέψουν στις εμπορικές εκθέσεις. Τα παγκόσμια μέσα ενημέρωσης το αναγνωρίζουν και το γράφουν, όπως για παράδειγμα οι New York Times, που γράφουν ότι «Για τις μικρές και μεσαίες εταιρείες, (οι εμπορικές εκθέσεις) είναι ένα παράθυρο στον κόσμο».

Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και οι πολυπλοκότητες σημαίνουν ότι αρχικά, οι εθνικές και περιφερειακές διοργανώσεις θα οδηγήσουν σε αυτήν την ανάκαμψη. Τα προϊόντα θα ταξιδεύουν πιο εύκολα σε μεγάλες αποστάσεις από τους επισκέπτες. Οι παγκόσμιες διοργανώσεις θα αποκτήσουν πιο τοπικό χαρακτήρα. Και, φυσικά, θα διοργανώσουμε events με ασφάλεια, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα για τον COVID.

3. Επιστροφή στα βασικά - εστίαση στο εμπόριο σε εμπορικές εκθέσεις
Οι επόμενοι 12 έως 18 μήνες θα αφορούν το «εμπόριο» στην «εμπορική έκθεση». Θα αφορά τους αγοραστές που συναντούν τους πωλητές για να κλείσουν δουλειές. Θα αφορά την επιστροφή στο "πρόσωπο με πρόσωπο" και επί τόπου, μετά το "οθόνη με οθόνη". Οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να συνδεθούν ξανά για να επαναφορτίσουν τις επιχειρηματικές τους σχέσεις που διατηρούνται ζωντανές μέσω περιορισμών, χάρη στις ψηφιακές και διαδικτυακές εκδηλώσεις.

Οι προϋπολογισμοί για τις εμπορικές εκθέσεις θα επιστρέψουν - οι επιχειρηματικές εκδηλώσεις είναι και παραμένουν μακράν το πιο σχετικό κανάλι μάρκετινγκ για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα των πελατών της βιομηχανίας μας.

4. Το Digital είναι η πρόκληση όλων
Το πιο συζητημένο θέμα το 2021 μπορεί να είναι ο μελλοντικός ρόλος των ψηφιακών εκθέσεων και των εμπορικών εκθέσεων. Η γενική συζήτηση «υβριδισμού» που είχαμε το 2020 θα εξελιχθεί και θα γίνει πιο συγκεκριμένη. Πιέσεις υπάρχουν παντού. Οι διοργανωτές πρέπει να εφαρμόσουν την καμπύλη μάθησης υψηλής ταχύτητας από την οποία επιβάλλεται η βιομηχανία κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι συνάδελφοί μας στην τεχνολογική και ψηφιακή πλευρά των εκδηλώσεων θα πρέπει να εμβαθύνουν την κατανόησή τους για το "πρόσωπο με πρόσωπο" οικοσύστημα στο οποίο λειτουργούμε όλοι. Παρακαλώ, ας αφήσουμε επιτέλους την «εικονική εμπορική έκθεση» πίσω μας! Στη χειρότερη περίπτωση, μια «υβριδική» έκθεση πολλαπλασιάζει τις πολυπλοκότητες και ελαχιστοποιεί το οικονομικό αποτέλεσμα. Στην καλύτερη περίπτωση, μπορεί να διευρύνει σημαντικά την προσέγγιση χρηστών δημιουργώντας αγορές όλο το χρόνο. Ωστόσο, έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε πριν μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε αυτό το ενδεχόμενο.

5. Οι άνθρωποι το κάνουν πραγματικότητα
Αυτήν τη στιγμή, όλοι υποφέρουμε, και πάρα πολλοί ταλαντούχοι επαγγελματίες εκδηλώσεων έχουν βρεθεί ανενεργοί ή δεν έχουν δουλειά. Οι μεγάλες εταιρείες αναζητούν επαγγελματίες εκδηλώσεων και θα αρχίσουν να τους προσλαμβάνουν καθώς εξελίσσονται οι δικές τους εταιρικές κουλτούρες συναντήσεων. Το να διατηρείτε τους ανθρώπους συνδεδεμένους σε αυτούς τους μεταβαλλόμενους χρόνους θα είναι μια πρόκληση, οπότε ομάδες της βιομηχανίας όπως το Exhibition Think Tank Club θα είναι ισχυρές και σημαντικές πλατφόρμες για τη βιομηχανία μας.

Ταυτόχρονα, η πανδημία τόνισε τη σημασία των φυσικών συναντήσεων. Ως αποτέλεσμα, οι εκδηλώσεις θα γίνουν μια ακόμη πιο ελκυστική βιομηχανία για στελέχη. Πάντα προσελκύαμε ταλέντο από πολύ διαφορετικά υπόβαθρα - είτε από το επάγγελμα, τη φυλή, την εθνικότητα, το φύλο ή τη δεξιότητα. Αυτή η ποικιλομορφία έκανε πάντα τη βιομηχανία μας ισχυρότερη και αυτό θα συνεχίσει να ισχύει στον κόσμο μετά την έξαρση της πανδημίας. Ήταν μια χρονιά χωρίς προηγούμενο για τη βιομηχανία μας, αλλά και για την ομάδα της UFI. Θέλω να εκμεταλλευτώ αυτήν την ευκαιρία για να σας ευχαριστήσω για τα πολλά σχόλια που έχετε μοιραστεί μαζί μας τους τελευταίους μήνες, είναι πηγές έμπνευσης και παρακίνησης!

Εικόνα: Sora Shimazaki, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

Οδηγός Αγοράς

Πιο πρόσφατα


Εκτύπωση   Email

Επιλεγμένα

Image

Ειδησιογραφικό Portal & οδηγός αγοράς για τον κλάδο
των εμπορικών εκθέσεων, των εμπορικών συνεδρίων
και των σχετικών με τα παραπάνω υπηρεσιών.

Για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία
μη διστάσετε μα επικοινωνήσετε μαζί μας
στα παρακάτω στοιχεία:
+30 210 9245577 ή info@verticom.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε
όλα τα τελευταία νέα κάθε εβδομάδα στο email σας!

Please enable the javascript to submit this form

Image

Νέα

Οδηγός αγοράς

Εγγραφείτε στο newsletter. Όλα τα νέα κάθε εβδομάδα στο email σας!