8 Μαρτίου 2021
Ραντεβού με το παγκόσμιο τουριστικό κοινό δίνει και φέτος η Ελλάδα, μέσω της σημαντικότερης τουριστικής έκθεσης διεθνώς, την ΙΤΒ Berlin που θα πραγματοποιηθεί από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου σε ψηφιακό περιβάλλον.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπροσώπησης μας στην ITB Berlin, η Ελλάδα θα είναι παρούσα με 250 συνεκθέτες, όταν μέχρι πρότινος δεν ξεπερνούσαν τους 90 στο ελληνικό περίπτερο, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και τονίζει: “Είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι για αυτή την αποστολή της Ελλάδας στο διεθνές κοινό και πέραν της μεγάλης συμμετοχής των συνεκθετών, η Ελλάδα θα καινοτομήσει τόσο στο πεδίο της προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όσο και στις δράσεις που έχει εντάξει στο χαρτοφυλάκιο του ο ΕΟΤ για την ITB 2021”.
Το ελληνικό ψηφιακό περίπτερο του ΕΟΤ θα φιλοξενεί φέτος συνολικά 250 συνεκθέτες μεταξύ των οποίων και 50 ξενοδοχειακές μονάδες που δραστηριοποιούνται στη γερμανική αγορά, 80 τουριστικά γραφεία – οργανωτές εκδηλώσεων, καθώς και 40 Περιφέρειες και Δήμους της χώρας. Τονίζεται εξάλλου, ότι η παρουσία των συμμετεχόντων γίνεται χωρίς κανένα κόστος για αυτούς, αφού το έχει επωμιστεί ο ΕΟΤ, συμπληρώνει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.
Με την συνεργασία του ΕΟΤ και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, υπογράμμισε ο κύριος Φραγκάκης, στην ΙΤΒ 2021 θα παρουσιαστούν 60 Boutique Hotels ανά την Ελλάδα, αλλά και 20 ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις με καινοτόμα προϊόντα για τον τουρισμό, που πιστοποιούνται από το πρόγραμμα CapsuleT του ΞΕΕ και απευθύνονται τόσο σε επιχειρήσεις, όσο και σε ταξιδιώτες καταναλωτές στον τόπο διακοπών τους.
Δεκάδες αναμένεται να είναι και τα ψηφιακά ραντεβού που θα πραγματοποιήσουν οι επιχειρηματίες του κλάδου, με διεθνείς οργανωτές ταξιδίων και γενικά με κάθε εμπλεκόμενο με την τουριστική βιομηχανία.
Σημαντικά αναμένονται και τα ραντεβού της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού, τα οποία όπως ανάφερε ο κύριος Φραγκάκης είναι πολλά. Ειδική αναφορά έκανε ο Δημήτρης Φραγκάκης στην παρουσία των οργανωτών εκδηλώσεων (destinations Planners), που για πρώτη φορά με τη σειρά τους δίνουν το “παρών” στην ITB και μαζί με την υπόλοιπη ελληνική αποστολή θα ριχτούν στην μάχη της προσέλκυσης εκδηλώσεων στην Ελλάδα.
H έκθεση του Βερολίνου έχει μακρά παράδοση στην παρουσίαση των τεχνολογικών εξελίξεων στον τουρισμό. Κάθε χρόνο διοργανώνονται ειδικά workshops όπου παρουσιάζονται καινοτόμα εργαλεία για τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και εφαρμογές για τους τουρίστες καταναλωτές. Φέτος ο ΕΟΤ είναι χορηγός του αντίστοιχου ψηφιακού χώρου της έκθεσης, Travel Tech & Startup Café, υποστηρίζοντας έτσι την ένταξη στον χάρτη των ελληνικών startups εταιρειών, προσφέροντας δυνατότητα σημαντικής προβολής και κατ’ ιδίαν συζητήσεων με υποψήφιους πελάτες σε ειδικό corner (Greek startup Corner).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε περισσότερα στο www.itb.com