5 Ιανουαρίου 2023
Κατά τη λειτουργία του σταντ, ακρογωνιαίο λίθο αποτελεί η περιοδική αξιολόγηση των ενεργειών που γίνονται και η επανεκτίµησή τους µε βάση την εξέλιξη των γεγονότων.
Στο τέλος, λοιπόν, κάθε ηµέρας ίσως και συχνότερα, πρέπει να πραγµατοποιούνται µικρές συσκέψεις µε στόχο:
✓ Την αξιολόγηση της συµπεριφοράς ανταγωνιστών και επισκεπτών
✓ Τη διαπίστωση του βαθµού λειτουργικότητας του σταντ
✓ Την επισήµανση κενών ή και παραλείψεων σχετικών µε την εµφάνιση και λειτουργικότητα του σταντ (φωτισµός, διάταξη εκθεµάτων, χώροι, κ.λπ.), το προωθητικό υλικό (επάρκεια, σηµεία τοποθέτησης) κ.ο.κ.
Ο περιοδικός έλεγχος βοηθά:
✓ στη διαπίστωση των:
✓ στην ποιοτική ανάλυση των µηνυµάτων που συγκεντρώνονται από επισκέπτες και ανταγωνιστές και
✓ στην αξιολόγηση των αντιδράσεων από τους επισκέπτες σχετικά µε:
Ο περιοδικός έλεγχος είναι υποχρεωτικός γιατί συµβάλλει αποτελεσµατικά στο να αναπηδήσουν νέες ιδέες, να δοκιµαστούν νέες τεχνικές επικοινωνίας προσαρµοσµένες στις ιδιαιτερότητες της συγκεκριµένης έκθεσης, αλλά και στο να αντιµετωπιστούν λειτουργικές αδυναµίες.
Aπό το βιβλίο «Εμπορικές Εκθέσεις, ο δρόμος για την επιτυχία» Εκδόσεις ΣXHMA & XPΩMA.
Ο κ. Κριτσωτάκις είναι Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Επίσης, είναι πρώην Διευθυντής στο Ινστιτούτο Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο.
Ειδησιογραφικό Portal & οδηγός αγοράς για τον κλάδο των εμπορικών εκθέσεων, των εμπορικών συνεδρίων και των σχετικών με τα παραπάνω υπηρεσιών.
Για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα παρακάτω στοιχεία:
+30 210 9245577 ή info@verticom.gr
Οδηγός Αγοράς
Νέα
Don't miss our news
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
Αποστολή άρθρων:
Διαφήμιση: