Παράγοντες της συγκεκριμένης αγοράς κάνουν λόγο για «επιχειρηματικό ρατσισμό», όταν άλλες εμπορικές δομές που παρουσιάζουν υψηλή επισκεψιμότητα λειτουργούν –με μέτρα αλλά χωρίς απαγορεύσεις- εδώ και μήνες, ενώ πρακτικώς ο τομέας εκθέσεων «απελευθερώθηκε» για λίγο τον Ιούλιο (εποχή που δεν διενεργούνται εμπορικές εκθέσεις), και ξαναμπήκε σε καθεστώς «αναστολής» τον Αύγουστο. Δεδομένου ότι μια έκθεση για να προετοιμαστεί χρειάζεται έως και έξι μήνες, επιχειρήσεις του κλάδου εκτιμούν πως «χάνεται» και η επόμενη χρονιά.
Πέραν της επιβίωσης των επιχειρήσεων του κλάδου, ζήτημα προκύπτει και για τους εκθέτες, καθώς μερίδα αυτών δεν έχει άλλο τρόπο εμπορικής επικοινωνίας. Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, η πανδημία έχει προφανώς επηρεάσει σημαντική μερίδα επιχειρήσεων και δυνητικών εκθετών, που δεν επιθυμούν να επενδύσουν σε προβολή αυτή την περίοδο. Ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το 50% των επιχειρήσεων που συμμετέχουν σε εκθέσεις – κυρίως μικρές και μεσαίες εταιρείες- βρίσκονται σε απόγνωση καθώς δεν μπορούν να προσεγγίσουν με άλλους τρόπους τους πελάτες τους. Έτσι, μια ολόκληρη αλυσίδα της οικονομίας βρίσκεται καθηλωμένη χωρίς διέξοδο.
Πηγη: news247